onsdag 22 oktober 2014

Vi firar 50000 besökare på bloggen med utlottning !

 Jag såg att besöksräknaren  kommer till 50000 besök  så jag beslutade fira det med en utlottning .Regler för utlottningen  -skriv kommentar ,länka till bloggen med bilden  ovan  ,lägg dig som följare   3 lotter .Alltså en lott per sak du gör .Vinsten är på bilden  2st vinster ripslöpare den ena grå-vit och den andra röd-vit.Skriv hur många lotter du har i kommentaren !
Tack ska ni ha alla ni som besöker min blogg ,lycka till i utlottningen ,Annette

16 kommentarer:

  1. Grattis till så många besökare.Visst vill jag vara med i lotteriet denna gång. Deltar oftast bara nångång i lotteri då andan faller på eller om något tilltalar mig mycket. Dessa ripslöpare skulle passa mig perfekt.
    Jag deltar med två lotter. Tackar.

    SvaraRadera
  2. Grattis till besökarna. Fina löpare - skulle gärna ha såna på mitt köksbord. Deltar med en lott.

    SvaraRadera
  3. Vad fina! Följer bloggen men har ingen egen, alltså 2 röster :) h. Ida L

    SvaraRadera
  4. Hej och grattis!
    Jag deltar gärna med en lott tack. Jättefina löpare :)
    Hälsningar, Anna (annagrevillius@gmail.com)

    SvaraRadera
  5. Supersnygga löpare! Två lotter till mig tack!

    bitta35@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Åh, så vackra löpare!!
    Grattis ... jag kniper två lotter!
    Önskar dig en kreativ arbetsvecka!

    SvaraRadera
  7. En ny löpare är aldrig fel. En lott åt mig.
    Gunnel S

    SvaraRadera
  8. Så fint lotteri du har! Jag har anmält mig som följare men länka kan jag tyvärr inte. Har glömt hur man gör. Trevlig helg! /M

    SvaraRadera
  9. Glömde skriva att jag tar 2 lotter /M

    SvaraRadera
  10. Grattis till så många besökare. Jag deltar gärna i ditt lotteri av så fina löpare (2 lotter).

    SvaraRadera
  11. Gratulerer! Jeg blir med, 1 lodd
    Siri

    SvaraRadera
  12. Nu va jag ut i sista minuten.. Jag kniper alla tre lotter. Fina löpare som skulle passa mej. Grattis till så många besökare! / Christine

    SvaraRadera
  13. Grattis! En lott till mig. Hoppas på tur att vinna en fin löpare.

    SvaraRadera
  14. Grattis!
    Upptäckte nyss din blogg. Vill gärna vara med i lotteriet med en lott.

    SvaraRadera
  15. Vill gärna delta med en lott i ditt lotteri!Häls Yvonne S

    SvaraRadera
  16. Vill gärna delta i ditt lotteri, deltar med en lott.

    SvaraRadera