onsdag 1 juni 2016

En del av sommarkläderna som finns i vår butik och bloggjubileum 5 år


Idag har det gått 5 år sedan jag startade bloggen Annettes syservice   ,en blogg där jag sätter ut det som kommer in till butiken någonting vi syr mm. Jag hoppas ni gillar att kika in här för jag ser sällan någon kommentar ,vore intressant att veta vad ni tycker om saker och ting.Utan reaktioner känns det som om inget är bra .Många säger att dom läser min blogg och ser så mycket vackert men att jag är  så¨långt borta  ,men det finns ju posten .Här i landet är det sällan vi skickar något det mesta far till Sverige . Respons gör ju att jag vet vad alla vill köpa också så vi kan beställa det kunderna vill ha .Välkommen in och fynda sommarkläder  här kommer en del av dom  som finns i butiken i varierande  storlekar   

































































Lägg till bildtext

2 kommentarer:

  1. Det är säkert fler än jag som uppskattar att du läger upp bilder på det som kommer in till din butik. Då vet vi ju när nåt vi behöver/gillar finns hos dig. Här fanns ju flera klädesplagg som föll mig i smaken. Fortsätt i samma stil TACK.

    SvaraRadera
  2. Jag kollar din blogg flera gånger i veckan och jag uppskattar att du fotograferar och lågger upp så många bilder. Det är kanske lite omständigt att skriva en kommentar men jag ska försöka bättra mig på den punkten. Hälsningar Gunnel

    SvaraRadera