torsdag 19 januari 2012

Tyger till hobby mm

Städade några hyllor idag så jag kom på att ni kanske inte sett alla tyger som finns ,(alla tyger som finns kan nog inte sätta tusen bilder i ett inlägg) 1,hundar , ett gobelintyg 145 cm bred

2.älgar  grovt linnetyg 150 cm bred

2. får  linnetyg 150 cm bred

3. hästar gobelintyg

4.fyrar  gobelintyg (möbeltyg) 145 cm bred

 5.ko linnetyg här är det tre bilder som hör till samma tyg



 6. katter  gobelintyg  här är dom så söta att jag måste ta en bild på varje motiv i tyget ,så jag glömde ta bild på hela tyget .rutorna är  15  -20 cm stora




 8.Hundvalpar  här blev det också en bild på varje hund  ca 10 cm  höga,gobelintyg




 9. romantisk gobelin , alla gobelintyger är 145cm breda



 12 . Rosmönster på svart botten  ,bomullstyg 110 cm (typ lappteknik)

 13. Rosmönster på ljus botten  , 110 cm bomullstyg

 14. Rosrand.110 cm bomulltyg

 15.  rosrand  110cm bomullstyg

 16.rosor med träd 110 cm bomullstyg

 17. Vinslott 110 cm bred bomulltyg

 18 . flammor 110 cm  bomulltyg

19. Bolster rand blå  150 cm bred bomulltyg

 20. Bolster rand röd
Inspirationstyger till olika hobby arbeten ,är det så du vill ha prisuppgifter så skicka ett mail eller ring ,så svarar jag gärna ,du får också beställa per post , då gäller klippt vara bytes ej.Låt er inspireras,Annette

2 kommentarer:

  1. Snygga tyger, tack för att du visar dem!
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Hej tror du man kan använda bolster rand blå till husvagns dynor?? Letar efter något liknade detta tyget nämligen för att sy om mina dynor som ida ginte är så fina.

    SvaraRadera