tisdag 18 november 2014

Julpyssel

Vilken häftig dragkedja alltså ,och jag gjorde den alldeles själv

 Det är bara att sy fast band eller spetsar eller vad ni tycker är i er smak

Så här gjorde jag vasen i skyltfönstret  hobbyfilt pressade på det styva vliselinet  som jag just nu inte har numer  på men ska försöka kolla imorgon Bara att sy fast kedjan direkt ovanpå på rätsidan

 Band direkt på tyget

 Vas ideén kom ur den här tidningen som finns i tidningshyllorna nu

 Här är dom tjusiga tomtarna som står i mitt fönster

 Så här såg vasen ut i original

 här är mina tomtar

 

Här är min vas

Dom har så trevligt tillsammans dom två att man inte kan annat än bli glad en sådan här dag då man fått gör allting två gånger

Det kom en del tyger idag  barntrikå ,ulltyg, mm men mina kameror for på rengörning idag så det blev några dåliga mobilbilder

 barntrikå

trikå  finns också i svart

den populära räven trikå

Och lite benrangeltrikå alla med elasthan
Låt er inspireras ,Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar