lördag 15 november 2014

Pyssel till skyltfönstret

Nu är min krans färdig  ,den ser inte ut som  i tidningen men något ditåt

Hobbyfilt  ,virkgarn ,maskinbrodertråd ,pärlor  glitterpulver och en frigolitkrans  och dessutom knappnålar utan huvud

Maskinbroderierna är frihandsbroderi 

Mönstret finns i den här tidiningen

glitterpulver
virkgarn

maskinbrodertråd

I samma tidning hittade jag den här bocken som jag gjort av  hobbyfilt ,ullgarn och hobbyvadd ,man kan ju tänka sig den som vit också .Har planer på att förstora mönstret  också

 Granar ur senaste Tildaboken  gjorde jag också enligt min egen fantasi  likaså ugglorna

Eftersom koppar är trend nu så gjorde jag dom med koppar inslag
Mera saker kommer på på pysselsidan  när jag gjort mitt skyltfönster färdigt  ,trevlig helg ,Nette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar