lördag 5 maj 2012

Svårt val av tyg ,ny affär café i byn

Tror ni att jag har det lätt när jag väljer tyger åt er  här får bi se hur det är att välja några av dom här ,resultatet kommer i senare inlägg




Vi har fått en ny inredningsaffär till byn som öppnade idag ,hade lilla kameran med då jag var inne o önskade henne lycka till



till affären hör ett café ,loppis,  försäljning av barnkläder , leksaker ,böcker,godsaker,hembakade produkter.

affären  ligger mittemot mig i andelsbankens hus ,så ta er en titt o en kopp kaffe där när ni besöker mig .Utbudet kommer så småningom att utökas säger innehavaren . Märkte att hon inte hunnit med alla detaljerna i inredningen ännu (gardiner) Det är inte gjort på en dag att bli företagare ,men jag hoppas att alla ställer upp o besöker henne,kul att få en ny granne!Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar