torsdag 6 december 2012

Pyssel och julmarknad i stan

En dörrkrans blev färdig idag

gjorde en gran till av näver

I dörrkransen hade jag en stjärna  som jag köpte på marknaden idag
Det här hjärtat köpte jag också ni ser väl skorna


Det blev många hjärtan idag ett som står i kruka hamnade i skålen på vardagsrummsbordet

 
Det här var dagens fynd en loppisförsäljare som sålde dukar ur en låda på golvet  alla dom här betalade jag 3,50 för tillsammans

dom här små rosa blir säkert till kuddar
det var ganska trångt  så man fick ta det med ro

bloggvänner fanns det en och annan som var och sålde sina varor  bloggen Moster och jag  och Cadora webbshop

Kära nån  bloggen är det ju många som tittar in till  ,kul att träffa alla .Bekanta ansikten fanns det överallt ,ha en fin fortsättning på självständighetsdagskvällen  ,Annette

3 kommentarer:

  1. Visst är det kul med julmarknader när det är som i år en massa snö.
    Man kan alltid hitta nåt nytt.( som du gjorde9
    Ha en fin fortsättning på veckan.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Är du med på bild? Jättefina nävergranar, o så originella!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefin krans ( mitt försök att göra krans hamnade i råskis...) nävergranen är bara för häftig! Vilket fynd du gjorde med dukarna! Trevligt att träffas! Ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera