fredag 8 februari 2013

Kläder och hobbytips

Börjar väl med bilden jag glömde igår den svarta kavajen st 38--48

Så har jag försökt sy rosenkudden färdig den här veckan men det har ungefär blivit en remsa om dagen

Så här kanske den börjar se ut nu kan jag inte bestämma mig om jag ska sätta dit spetsen eller ej så det blir en liten funderare över natten

kom plötsligt på att jag skulle göra ett halsband

Grå glas stenar  med kedja i nacken ,borde passa till mina reskläder

 Ännu en sak som är på fundering över natten

Sydde även ihop den stickade mössan av grått blomgarn 

Ni såg ordet reskläder  ja jag ska fara på    Syfestival  till Stockholm  i slutet av nästa vecka . Kanske man rent av träffar några bloggare där ?  Ha ett fint veckoslut ,Annette

3 kommentarer:

  1. Vacker roskudde! har du rostyget i butiken eller är det privat? Nu blir jag riktigt avundsjuk, syfestival i Sthlm låter väldigt roligt och intressant!! Du ska ha det så bra där och jag är helt säker vi får se vad du har gjort där!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rosen har jag tagit från bloggen grapichs fairy och printat ut den på photofabric

      Radera