onsdag 5 mars 2014

Nu har Anna satt ideér i mitt huvud igen

Köpte den här tidningen  i söndags  hittade många saker i den som inspirerade mig


 Den här kudden  bla


 och dom här här hararna

 Vackert korsstygnsbroderi

 Så nu har jag sytt harar på löpande band kan man väl säga
 alla hade inte plats på samma bild

 Jag har gjort dom dubbla så att när man hänger dom i fönstret så tittar dom ut inifrån och utifrån tittar dom in .Jag använde det hårda mellanlägget på en tygsida och vliseofix på andra sidan så jag kunde pressa ihop dom .Sydde sedan runtomkring med knapphålsstygn  och en bollfrans  fick bli svansar

 Kudden kunde jag inte heller motstå den fick en bit dunband som svans .Själva haren är fastpressad med vliseofix och sydd med knapphålsstygn runtom ,låt er inspireras Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar